Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tervetuloa iltapäiväkahville!!:)))
Hyvää aamupäivää! Niin tehtiin minulle husseinit, vaikken ole kyllä koskaan kuullut tuollaista sanontaa. Yön nukuin kohtalaisesti, mutta kyllä nuo vessareissut on edelleen pelottavia.Vielä palaan tuohon suklaalaatikkoon, jota Kevätmieli oli järjestellyt. Minä luin sen kyllä alunperinkin sukkalaatikoksi. Mietin mielessäni, että johtuuko se siitä, että suklaa ei ole ensimmäinen joka tulee mieleeni. Nimittäin minulle on tullut vastenmielisyys koko suklaata kohtaan näitten sytohoitojen alettua. Ihan yököttää, kun ajattelen suklaata. Onko kenelläkään muulla vastaavaa? Nyt kun viime hoidosta on kulunut kohta kolme viikkoa niin kaikki muut ruoat maistuvat ihan hyvin, mutta jotenkin tuo suklaa on ihan yäk.:(
Ja voi miten hyvältä se maistuikaan ennen. Eipä tuo haittaa, vaikka pysyisi tuo vastenmielisyys hoitojen jälkeenkin.
Mukava Julia, että veriarvosi ovat kunnossa.
Itse sain tänään sen verran aikaiseksi, että pesin keittiön ikkunan ja siivosin vessat ja kodinhoitohuoneen pöydän laitoin uuteen uskoon. Nyt lähden kaupoille. Iltapäivällä tulee sisko miehensä ja pojanpoikansa, 11 kk ikäisen Veikko-pojan kanssa käymään. Olen aivan hulluina vauvoihin ja yleensä pieniin lapsiin ja vähän suurempiinkin.
Itselläni on 19 ja 25 vuotiaat pojat. Tuo 19-vuotias Miika, joka on herkkä ja tunteellinen joskus katsoo minua niin pitkään ja kysynyt pari kertaa. Paranetko Sinä. Olen vastannut että sitä yritetään, että paranisin. Jotenkin tässä sairaudessa olen kokenut kaikkein vaikeimmaksi tuon lapsien (nuorien) tunteet. En oikein tiedä, mitä he mielessään ajattelevat, ovat sellaisia juroja "juntteja". Niin mielelläni olisin heidän äitinään vielä pitkään. Mutta sehän ei ole meidän omissa käsissämme. Täytyy elää vain päivä kerrallaan ja nauttia niistä hyvistä hetkistä.
Mutta toivon teille rakkaat siskot hyvää tätä päivää. Eletään täysillä ja nautitaan joka hetkestä. Eikö niin.
Lämmöllä Kehäkukka:)
- Aamukaffet latoomossa, kiitos :)kevätmieli
- Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)kevätmieli
- Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)marraskuu
- Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)Tässä ja nyt
- Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)marraskuu
- Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)Kehäkukka
- Re: Iltateen aika latoomon väelle:)kevätmieli