Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aamukaffet latoomossa, kiitos :)

Ootte te, muorit, rohkeita, kun kaljuanne esittelette naapurin lapsille ja charmikkaille treffikavereille. Minä kyllä piilottelen nahkani visusti kotioloissakin. Mies totesi saunareissulla ihan pokkana, että tuo kaljuhan passaa sulle. Meinasi saada mustan silmän. Siis minun kaljuni on oikeasti hirveän näköinen. Mikähän olisi tulos, jos senssipaltalle laittaisi kaljupääkuvansa ja vielä kertoisi, ettei karvoja ole muuallakaan ja toisen tissin paikalla on 15-senttinen arpi. Että silleesti. Vissiin tuo mies oikeesti rakastaa, kun tämmöset viat on pikku vikoja.
Kävin työpaikalla,ja vastaanotto oli lämmin. Puhuimme jo tulevista työkuvioista. Siellä odotetaan kesälomaa, ja minä odotan, että se kesäloma loppuisi. Jotenkin ajattelen, että sitten elämä on taas normaalia. Onkohan se sitä?
lillukka | 18.4.2007 klo 17:47:26