Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..
Hei! Minä puhkun ja puhallan tuulta vähän sinun purjeisiin. Joskus on ihan hyvä hautautua peiton isälle lämpimään. Minulle se ainakin on ihan tuttu tunne. Piikki kammo myös. Vaikka ei noin paljon hoitoja olekaan ollut kuin sinulla. -05 syksyllä makasin sairaalassa kantasolusiirrossa ja se oli raskas juttu. Olin valmis luovuttamaan, mutta lääkäri sanoi, että loppuviikosta kotiin ja ajattelin, että tästä ei kyllä nousta mihinkään kotiin. Vaan ne sanat varmaan jäi sinne mielen pohjukkaan soimaan ja kotiin tultiin.Sinulla karvakuonokaveri varmaan iloisin silmin odottaa sitä treenimatkaa, mutta viivy hetki sohvalla lämmössä ja sitten ulos. Älä anna periksi, minäkään en antanut,vaikka aikaa ei luvattu kuin pieni hetki. Ja tässä tallaan ihan pokkana muiden mukana. Kun kerran syöpäsolut on tapettu, sädehoito menee ihan siinä sivussa vaikka pitkä hoito onkin.
Tsemppiä sinulle Kevätmieli.
ps. minä purjehdin tuossa myelooma-aluksessa.
- Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..Selina