Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..
Hipheijaa, viimeinen CEF suonissa virtaa. Sain tänään tosiaan sen. On tosi kurjaa, miten ikäviä kokemuksia teillä joillakin on noista hoidoista. Minulla ne on menneet kaikki hyvin. Nyt tässä odottelen sitä väsymystä, joka on edellisillä kerroilla iskenyt parin päivän päästä hoidoista. Tietenkin mullakin oli siitä eka taxosta se sepsis, mutta luulen, että sen ansiosta olen saanut joka kerta tuota Neulasta, joka ilmeisesti pitää minut niin hyväkuntoisena, kun ei veriarvot laske niin alas.Kävin tänään ensimmäisen kerran lääkärin vastaanotolla koko sytohoitojen aikana. Kaikki veriarvot olivat normaalit eikä lääkäri palpoidenkaan mitään erityistä löytänyt. Nyt sitten kolmen viikon päästä aloitan sädehoidot, jotka kestävät sen viisi viikkoa. Sairaslomaa lääkäri kirjoitti syyskuun loppuun, olisi kirjoittanut lokakuun loppuun, mutta en halunnut niin pitkälle tässä vaiheessa, kun kuitenkin hoitoni loppuvat jo elokuun loppupuolella.
Sinulle Kevätmieli haluan sanoa, että on hieno tunne, kun vihdoinkin on nämä myrkkykuuurit ohi. Ymmärrän kyllä mielentilasi. Itsekin olen näiden CEF:ien aikana ollut jotenkin masentuneempi ja alakuloisempi. Niitten Taxojen jälkeen oli jotenkin reippaampi olo johtuen ehkä siitä kortisonikuurista. Muuten tämän CEF-hoidon olen kokenut helpommaksi ja sekin johtuu varmaan siitä, kun minulle ei ole tullut pahemmin niitä pahoinvointi-oloja. Limakalvot ovat pysyneet hyvinä kaikkien hoitojen ajan. Pahimpana oireena minulla on ollut tuo ummetus (joka nyt aika hyvällä mallilla) ja näppylät kaljussa.
Voimia kaikille siskoille. Kyllä me tästä selvitään voittajina.
Lämmöllä Kehäkukka:))
- Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..Kehäkukka