Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..
Hei Kevätmieli!!Tuttuja tuntemuksia mitä kirjoitit ennen viimeistä sytoa.Itsekin olin ihan puhki viidennen jälkeen enkä olisi halunut ajatella enää yhtään uutta tiputusta.Viimeinen siirtyikin viikolla matalien neurofiilien takia ja jotenkin olin siitä onnellinen,ettei vielä tarvinnut mennä siihen tämän erän viimeiseen CEF:iin ja samalla oli ihan lintsariolo kun niin ajattelin.
No viimeinen CEf suoniin ja sen jälkeen olo kuin pökerryksissä,että tähänkö se nyt loppuu.Tutut,p..kat oireet jälkikäteen tietty.Jotenkin sitä vielä ajatteli ja muutkin ,että kun viimeinen syto saatu niin pim! sitä olisi kunnossa heti,mutta toipuminen kestää ja tuntuu että joka kerta pitempään.
Tsemppiä vaan viimeiseen CEF:iin,pyydä vaikka että joku raahaa sinut sinne ,jos ei itse huvittaisi mennä!!
Ja kurkkaapa sen jälkeen huivin alle,josko ne untuvatkin alkaa jo kasvaa vähitellen.Itseni löydän aina välillä peilin edestä ihailemasta vauvauntuvaista 3mm "pehkoani" hymyillen.
Sinä selviät Kevätmieli siitä vikasta sytosta,mutta en it
se tiedä miten on oman nettiriippuvaisuuteni kanssa...
Voimia ja haleja muillekin suossa rämpiville!!
Terv vielä riippuvainen tautinen
- Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..tautinen