Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..
Huomenta kaikille!Voin soutaa molemmilla käsillä, leikattu puolikin kestää touhuilua ihan mukavasti, ei ole turhaan mennyt jumpat, sädehoidossakin hoitajat kehuivat käden liikkuvuutta. Hyvä että Kevätmielelläkin olo on parempi, toivottavasti muutkin jaksatte lähteä liikkeelle, itselleni on varsinkin pihatyöt ollut hyvää terapiaa.
Minulle sytoista tuli painoa 6 kiloa, nyt niistä on pari kiloa lähtenyt, noin kk:n kuluttua viimeisestä alkoi tippua. Tosi paljon sai käydä vessassa, joten taisi olla nestettä. Pelkään että painon kanssa tulee ongelmia, tosin makean ja rasvaisen himo ei ole sellainen kuin sytojen aikaan, nyt syön paljon terveellisemmin. Vaihdevuodet on päällä, kuukautiset loppuivat sytojen alussa eikä ole mitään kuulunut, olen 42 v, nyt syön tamofenia, välillä hikoiluttaa, mutta muita oireita ei ole ollut. Jännitin Tamofenin aloitusta, mutta vaihdevuosi oireet olivat rankemmat sytojen alussa.
Tukkaa on jo sentin verran, tällä palstalla olen kuullut, että jo CEF:n aikana voi tukka kasvaa, itse sain taxotereä koko ajan, siksi kai alkoi kasvaa vasta hoitojen loputtua. Silmäripset ja kulmakarvatkin lähti lopulta kaikki, nyt on karvan tyngät tulossa.
Sadepäivä tänäänkin, sädehoito tänään vasta iltapäivällä, ehtii tässä puuhastella sisällä jotakin.
Paljon voimia kaikille!
- Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..Sartsa