Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..
Rakas Kevätmieli ja muut siskot,Kun väsy painaa, on se elimistön hätähuuto, että nyt pitää huilata ja levätä kunnolla. Ole itsellesi armollinen ei kukaan odotakkan, että sytostaatti putki selvitetään reippain mielin. Ei ainakaan kukaan, joka sen itse on kokenut. Minulla myös väsy-aika aina masentaa ja itkettää, kun ei kykene mihinkään. Välillä tekis mieli päivällä vetäistä uunilääke, että vois vaan nukkua hyvillä mielin, eikä elää hereillä painajaista.
Eilen sain komannen taxoteren. Positiivistä oli, etä veriarvot oli loistavat, kaikki arvot viitearvoissa (kenenköhän tulokset minulle oli sekoittuneet :\). Netofiilit hulppeat 4,68, leukkarit 5,6 Hb 141. Leikkauksia edeltävältä ajalta minulla on tiedossa vain Hb, joka silloin oli 146. Joten hyvin pyyhkii tällä saralla, mutta väsymys alkoi jo eilen illalla. Olen lueskellut teidän viestejänne, mutta en ole oikeen jaksanut kirjoittaa, vaikka halu on ollut kova.
Juhannus ystävien mökillä oli todella onnistunut, en ole aikoihin nauranut niin hirveästi. Oikeen kunnon nauruterapiaa hyvässä serassa. En ymmärrä miten jaksoin valvoa aamu neljään =O. Klo 830 aamulla kun tyttö 3v herätti, noustiin miheni kanssa tekemään pekoni, nakki, kananmuna aamiaista. Kummasti jaksoin iltaan asti ilman päikkäreitä ja kaksi yötä nukin ilman unilääkkeitäkin. Syöpä pysyi kyllä visusti roskiksessa eiliseen asti, kunnes oli pakko aamulla kömpiä syöpäklinikalle. Tippa tuli ja arki akoi. Olen kokenut tämän tipan saamisen jotenkin nöyryyttäväksi. En oikeen osaa selittää tunnetta, enkä tiedä mikä tai kuka minua nöyryyttää, mutta juuri kun toipuu, niin uusi tippa hihaan ja menoks. Tämän nöyryyttävän tunteen takia ymmärrän sen Kevätmielen väsymyksen tosi hyvin. Suosta ylös rämpiminen kerta toisensa jälkee uuvuuttaa ihan varmasti.
Voimahalauksia myö Santerille tulosten odotteluun. Minähän olin lääkärin vastaanotolla viime viikolla ja niistä minun TT-kuvistani puuttui vielä röntgen lääkärin lausunto. Tänään ne oli tulleet ja lääkäri soitti. Kaikki hyvin, mistään ei mitään syöpään viittaavaa löytynyt. Leikatussa kainalossa näkyi netettä ns. koteloituneene, joka on kuulemma tyypillista kainalontyhjennyksen jälkeen ja yleensä häviää ajallaan itsestään tai voidaan tyhjentää tarvittaesa. Kun kysyin, että onko se niinkuin kystä, niin lääkäri vastasi että tavallaan. Jossain ylhäällä näkyi myös yksi imusolmuke, joka on normaali kokoinen (syöpää sisältävät suurenevat). Tämä solmuke vastaa terveellä puolella olevia. Molempia tarkastellaan vielä ultralla.
Kaikille valtavasti voimahaleja. Tällä viikolla tulee tippaa muillekin suoneen ja leikkaukseen ja lääkärille menijöitäkin tuntui olevat.
Onnea Tautiselle putkesta selviämiseen ja ole sinäkin armollinen itsellesi, jokainen toipuu omaan tahtiin.
Voin soutaa paripäivää, niin kauan kun voimat riittää. Väsyneet käykää makaamaan tyynyille, kyllä me teitä peittlemme ja pidämme kädestä kiinni.
MeriTuuli
- Re: Tuulta purjaisiin tai jotain sen suuntaista..MeriTuuli