Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen aiheuttaa unettomuutta

Huomenta kaikille!

Minä olen syönyt Tamofenia (1 x 20 mg) kesäkuun puolivälistä saakka. Vaihdevuosioireet oli alussa tosi kovat ja kuukautiset olivat jääneet pois jo tammikuussa sytojen alettua. Bellergal reseptin sain soittamalla onkologille, hän neuvoi kyllä jatkossa kääntymään gynegologin puoleen näissä asioissa. Melkein kuin olisi sanonut, ettei tänne tarvi tällaisista asioista soitella. Minulla Bellergal on tehonnut aika hyvin, ensin siitä ei tuntunut olevan mitään apua, mutta kun olin noin kk:n syönyt alkoi tehota. Voihan se tietysti johtua siitäkin, kun on pitempään syönyt Tamofenia vaivat vähenevät. Nyt kun kuukautiset ja pms oireet on pois, niin vähemmillä vaivoillahan tässä nyt pääsee.

Vaihdevuosi kuumotuksen kyllä erotan muusta hikoilusta, kuumotus ja hikoilu on selkeä "kohtaus" joka tulee riippumatta yhtään siitä, onko kuuma vai kylmä. Tietysti kesällä oli kurjaa kun muutenkin hikoili ja siihen nämä hikipuuskat päälle.

Pirteää syyspäivää kaikille!
Sartsa | 29.10.2007 klo 10:29:22