Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen aiheuttaa unettomuutta
Heippa,itselläni on tamofen-resepti odottamassa, mutten ole niitä vielä hakenut. Ihan suoraan sanottuna kyllä hirvittää käynnistyvät vaihdevuodet ja niiden oireet.
Itselläni on ollut usean vuoden ajan melkoisen voimakkaat PMS-oireet ja nyt ajattelen että jos vaihdevuosi-oireet tulee samalla volyymillä niin huh huh.
Olen kyllä ahkera liikunnan harrastaja joten toivon mukaan siitä olisi apua minullekin.
Oli kiva lukea Kevätmieli kirjoituksesi kun olet selvinnyt noinkin vähäisin oirein.
Mulla on muuten sama annostus eli 1x20 mg/vrk
Onko sinulla ollut mielialanvaihteluja laisinkaan? Entä nuo limakalvo-oireet, millaisia?
Kait nääkin on niin yksilöllisiä ettei niistä tiedä ennenkuin heittää ekat napit huuleen ja odottelee vaikutuksia.
Mulle jäi vähän epämääräinen olo kun kyselin lääkäriltä jälki-
tarkastuksessa kenen puoleen kääntyä jos oireet on ihan mahdottomat, vastaus oli epämääräinen kysymys "et onko sinulla työterveyshuoltoa jonka puoleen kääntyä tai omaa gynegologia joka voisi olla ihan hyvä"!
Eli pitääkö nämä itse järjestää? Miten teillä muilla?
(Sen verran vielä selvennystä että jatkossa minulla kontrollit tapahtuvat sairaalassa jossa leikkaukset on suoritettu eikä syöpäklinikalla koska ei tullut muita lääkityksiä kuin hormonihoito)
Tää kirjoitus taitaa olla taas melko sekava mutta jos saatte selvää niin kommentoikaa, kiitos!
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille sivuilla vieraileville!!t.Pörrö
- Tamofen aiheuttaa unettomuuttaUneton 61 v.
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakevätmieli
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttapörrö
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakukkamaaria
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakevätmieli
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakukkamaaria