Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen aiheuttaa unettomuutta
Minä kävin juuri Meilahdessa hakemassa apua näihin oireisiin.Olen syönyt Tamofenia yli 3 vuotta ja mulle ei kyllä vaihdeta vielä aromataasinestäjään vaikka olen jo 53, kummallista? Kuumat aallot on olleet riesa, varsinkin töissä on kamalaa kun tuntee kuinka se kuumotus lähtee, ensin hiki valuu silmien alta ja sitten pitkin selkää. Ja sydän pomppii. Ja siten on koko ajan ärsyyntynyt.=(En kyllä saanut mitään sen kummempaa apua, ja mulle kun on ilmaantunut joku patti, niin sen tutkiminen vei sitten aikaa.
Syön Citalopramia ihan masennukseen mutta ei se tähän vaihdevuosijuttuun ole auttanut. Mulla ei ole ollut uenttomuutta, lieneekö sitten masennuslääkkeen ansiota. Huusholli pidettävä jääkylmänä ja vieraat vaatii ikkunoita kiinni, onneksi töissä on oma huone, avaan ja suljen ikkunaa sekä puen ja riisun koko ajan. Kaupoissa on nyt ihan kamalaa ainakin jos on talvivaatteet päällä. No eipä tule osteltua.
Niin minä en juurikaan liiku, en jaksa/viitsi yksin lenkkeillä. Ja olen töiden jälkeen kyllä ihan poikki.
- Tamofen aiheuttaa unettomuuttaUneton 61 v.
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakevätmieli
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakukkamaaria
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakevätmieli
- Re: Tamofen aiheuttaa unettomuuttakukkamaaria