Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?

Onpa tullut tosi hienoja vinkkejä jaksamiseen. Minua on auttanut puhuminen, lukeminen, laulaminen, itkeminen,rukoileminen, käsillä tekeminen, ystävien ja läheisten tuki Kun on ollut tosi vaikeeta olen keskittynyt hengittämiseen ja haaveiluun. Olen leiponut työkavereille leivoksia, kutonut sukkia, virkannut, huovuttanut jne käsityöt ovat olleet terapiakäsitöitä. Sairaalassa tein itselleni sängyn ympärille "kuntoradan". Jotenkin vain tuntuu, että on vain jaksettava ja joskus taas tuntuu, ettei jaksa, niin sekin lienee sallittua. Oon yrittänyt sallia itselleni myös sen, että saan olla heikko, saan pyytää apua ja saan vaan olla. Jokaisella meillä on varmasti omat keinot jaksamiseen. Ne pitää vain löytää.
Kiitollisuuspäiväkirja tuntuu tosi hienolta jaksamisen keinolta.Positiiviset ajatukset vievät eteenpäin. Nyt kun katson taaksepäin viime syksyä, niin ajattelen, että jotenkin sitä vaan on jaksettu. Jaksamisia vaan kaikkille
vitamiinit | 28.3.2013 klo 21:20:20