Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?

Hei

Minä kirjoittelin pari päivää sitten ja kyselin, että onko kukaan samassa veneessä? Kun pelottaa ja ahdistaa...
Sain neuvon kirjoittamisesta - ostinkin heti tiistaina kauniin punaisen ja paksun ruutukirjasen, jota kutsun voimakirjakseni. Kirjoittelin voimasanani, keksin senkin, että etsin itselleni voimaihmisen - olen joskus lukenut tutkimuksesta, joka kertoo satavuotiaista. Sieltä löytyi voimaihmiseni...Kirjassa oli nimittäin yksi kertomus mummosta, joka oli jo täyttänyt sata - ja oli elämänsä aikana sairastanut sekä munasarja- että rintasyövän.
Eilen sitten kirjoittelin neljä sivullista, ja sain unen päästä paremmin kiinni kuin edellisinä iltoina. Tosin heräsin kolmen aikaan pelkoajatuksiin, mutta olen kuitenkin nukkunut jo muutaman tunnin. Edistystä sekin.
Illalla keräsin koirankakkoja ja kuljeskelin jäällä - kyllä sekin jotenkin mieltä lepuuttaa.
Nyt on jo välillä muutama minuutti, kun osaan ajatella muutakin, ehkä pahin sokki on menossa ohi. Vai onko? Cuskan
Cuskan Alec | 3.4.2013 klo 16:07:13