Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä jaksamiseen?
Sinullahan on sytostaatit jo hyvällä mallilla, kun olet jo ylittänyt puolivälin. Jaksaa, jaksaa ...Minä sain tänään toisen Docetaxelin, joten alkutaipaleella vielä. Itse yritän harrastaa liikuntaa, kun vaan kunto sallii. Liikunta auttaa myös nukkumiseen, vaikkakin kortisoni kyllä valvottaakin. Kevät auringon loisteessa kävely piristää, kuka kevät auringosta tykkää, kaikillehan se ei sovi. Kuntosalilla käyntiin sain luvan leikkauksen lopputarkastuksessa ja siellä yritä käydä 1-2 kertaa viikossa. Minulla on se etu, että työnantaja tukee liikuntaa ja kulttuuria liikuntaseteleillä, niin ei kiikasta taloudesta tuo puoli. Vesijuoksu olisi tarkoitus aloittaa, kun leikkaushaavat ovat täysin kunnossa. Liukenemattomia tikkejä tulee edelleen ulos.
Siskon, veljen ja äidin kanssa vaihdan kuulumisia soittamalla tai kyläilemällä. Työkavereitakin olen alkanut häiriköidä puhelimella ja pitänyt ystäviin yhteyttä vähän tiiviimmin.
Sitten kun on huono päivä, pitää vaan levätä suosiolla eikä kantaa huonoa omaatuntoa laiskottelusta. Riittävä lepo on myös sairaudenhoitoa. Minä heräilen kuumiin aaltoihin muutaman kerran yössä ja jos en nuku heti takaisin, käyn hiippailemassa pitkin huushollia ja juomassa vettä. Usein nukahdan kävelykieroksen jälkeen takaisin, mutta aina ei tämäkään tepsi. Ergotaminia on varalta lääkevarastossa, mutta en ole vielä tarvinnut käyttää.
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?Kukkurukuu
- Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?Cuskan Alec
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?hoit-su
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?palsternakka
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?Typsy
- Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?vitamiinit
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?Cuskan Alec
- Re: Vinkkejä jaksamiseen?TummaSuklaa
- Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?marijamari
- Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?vitamiinit
- Re: Kiitos: Vinkkejä jaksamiseen?marijamari