Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !
Hei!Minullakin iso 5.5cm kasvain, gradus 3, kainalosta poistettu 7 imusolmuketta, joissa tautia. Leikkaus oli tammikuussa. Sytot jo yli puolen välin 2 kertaa jäljellä. Hoitojen jälkeiset ajat menneet erittäin vaihtelevasti. Viime vkon 4. hoidon jälkeen olen ollut ihmeen "hyvä vointinen", ei huonoa oloa, toki väsymystä ja jotain pientä huimausta ja heikotusta, lähinnä myös kortisonista johtuen. Edessä on vielä suunnitellut 25 x sädehoitoa ja 5 vuotta hormonihoitoa, Tamofen. Mieliala menee edelleen melkosta vuoristorataa. Viikko ennen hoitoa huomaan olevani mietteliäs ja teen omaa päänsisäistä työtä, jännitän aina tulevia sivuoireita ja hoitopäivää. Lisäksi on sellanen pakonomanen tarve järjestellä kotona "kaikki" asiat reilaan, tunnen olevani joka tapauksessa arjesta pois muutamia päiviä, viikonkin.
Päivä ja hetki kerrallaan on mentävä, isompiin harppauksiin ei pysty. Ja asian kanssa on helpompi elää tosiaan, kun pureskelee sitä palan kerrallaan.
Mullakin on peruukki tuolla kaapissa, laatikossa, tukkakin lähtenyt, mutta en ole peruukkia käyttänyt, se ei jotenkin ole ainakaan vielä mun juttu. Olen kaikenlaisia myssyjä ja huiveja käyttänyt ja tullut niiden kanssa ihan hyvin toimeen, vaikka hiusten lähtö olikin mulle tosi iso juttu. Ripsiä ja kulmia on onneksi vielä jäljellä.
Oikein aurinkoisia päiviä ja tsemppiä ihan kaikki!
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !MarryMaiden
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !-Päivä kerrallaan-
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !jou11
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Sini-likka
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Katjusmaaret