Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !
Välimatkan tallaaja tarjoutuu rinnalla kulkijaksi :). Mulla se vimppa syto ois tällä viikolla. Että mä riemuitsen ja hehkutan, yksi etappi melkein jo savutettu. Toki jäljellä vielä ne säteet, mutten jaksa niitä nyt "ressata". Asia kerrallansa.Muistan kyllä tammikuulta, kuinka ikävää tuo tulosten odottelu oli. Olin ihan satavarma tuolloin, että syöpä levinnyt vähintäänkin maksaan ja luustoon. Etsin jo mielessäni lapsilleni uutta sijaiskotia. Olin jokseenkin varma, etten selviä syövästä.
Olin kuullut hoitojen olevan rankkoja ja väsyttäviä. Tuon oletin tarkoittavan, että olen n.½v peiton alla oksentamassa.
Tainneet nuo sytot kait sitten pehmittäneen pääkopan, kun olen Niin Innoissani tästä elämänjaksosta. Minulla on ollut ihanasti omaa aikaa. Olen nauttinut ja tehnyt juuri niitä asioita, joista pidän. Pikku breikki työelämästä ollut aivan mahtava.
Ja voih, irtosäälipisteitä pienten lasten yh-äiti saa aina halutessaan rankasta elämäntilanteesta johtuen :)
No, oikeasti, en juurikaan jaksa tästä kohkata. Asiat voisi olla huonomminkin!
Hoitovasteesta en vielä tiedä. Kaippa se ajan kanssa selviää :)
Tsemppiä sulle. Usko pois, nopsasti se aika kuluu :)
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !-Nelma-
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !MarryMaiden
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !-Päivä kerrallaan-
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Sini-likka
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Katjusmaaret