Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !
Hei Pallu, olet tosi reipas ja rohkea, kun aloitit tämän viestiketjun, näin moni muukin ärhäkkäämmän syövän sairastaja saa sitä tärkeää vertaistukea. Oman tarinani olen kertonut sinulle aiemman viestiketjusi yhteydessä, joten en sitä nyt enää toista, säteet päättyivät minulla maaliskuun alussa, näinollen toipumisen alkutaipaleella ollaan,voisin sanoa nyt näin, että ensimmäinen taistelu tätä rintasyöpää vastaan on voitettu( näin sanoi lääkäri säteiden lopputarkastuksessa), toivon hartaasti, että sotani tämän sairauden kanssa päättyi siihen.Kun minulla alkoivat stytohoidot, keskustelin hoitajan kanssa näistä lähtötilanteista, siis gradus-aste, imusolmukkeiden metastaasit jne. hän sanoi, minulle, että oli lähtötilanne mikä tahansa, rintasyöpä on aina vakava sairaus, mutta hoito siihen on Suomessa todella huippua. Eli ollaan luottavaisin mielin! Pallu, muistan todella hyvin vielä tuon tilanteen kun odotin levinneisyystutkimusten tulosta ja kyllä helpotus oli valtava, kun sain tietää ettei syöpä ollut levinnyt minnekään. Pidän sinulle peukkuja!
Ja kaikille teille muille , joilla on ärhäkkä syöpä, toivon kaikkea hyvää ja taistelumieltä.
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !MarryMaiden
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !-Päivä kerrallaan-
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Sini-likka
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Katjusmaaret