Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !
Minulla leikattiin rintasyöpä 2006,Gradus3,Er+,Pr-,Her2-,3/10 metastaasit kainalon imusolmukkeet, CA Duktale, laaja osaresektio+ LD-kieleke. Kasvaimen koko oli 6.5 cm. Sain hoidoksi 3x Taxotere+ 3x Cef, sädehoitoa 30 kertaa, Tamofen viisi vuotta ja sen jälkeen olen saanut Letrozole hoitoa, joka jatkuu edelleen.Luulin etten selviä.Tähän asti mennyt hyvin. Kuumia aaltoja ollut aika paljon, Letrozole aiheuttanut jäykkyyttä nivelissä. Harrastan ryhmäliikuntaa ja uintia, osoittautunut hyväksi. Olen ollut töissä normaalisti hoitojen jälkeen. Syöpä käy usein mielessä, mutta en jää tarkemmin miettimään.Käyn syöpäpolilla vuosittain lääkityksestä johtuen. Katsotaan vuosi kerrallaan. Vuosittain käyn yksityisellä puolella ultramammassa sekä gynekoloogilla. Koskaan ei voi verata toiseen, jokaisen syöpä on yksilöllinen. Huonostakin lähtökohdasta voi selvitä. Hyvää tulevaa kesää kaikille.- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !kielotar
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !MarryMaiden
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !-Päivä kerrallaan-
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Sini-likka
- Re: Ärhäkkään rintasyövän omaavat, hoi !Katjusmaaret