Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !

Hyvä Meeri! Tsemppiä sytohoitojen kanssa! Ne kortisonit on siitä pirullisia, että antavat harhakuvan, että sitä menee vaikka pylly edellä puuhun. En kuitenkaan suosittele yrittämään, koska siinä voi käydä hassusti. Muistan niin tuon duracelpupu fiiliksen.

Minulla sytohoidot ohi ja neljä sädetystä takana. Vielä 26 kertaa saan ajella taxikyydillä edes takasin 45 km, maatakseni kymmenen minuuttia sädetyksessä. Minun luonteellani tulee aika äkkiä turhautuminen vastaan. Onneksi on tuttu taxikuski, jonka kanssa 40-50 minuutin kyyti ei tunnu pitkästyttävältä.

Nyt sellainen tunne, että niitä syksyn ja talven kuvotuksia ei ole ollutkaan.

Tuo vertaistukiryhmä on hieno asia. Itse olin liian laiska hakeutumaan sellaiseen. Minä olen saanut tältä keskustelupalstalta suuren avun asennoitumiseeni siihen, mitä kulloinkin hoidosta päälle putkahti. Lisäksi tyttäreni ja poikani toimivat roskasankoina ja elämänkumppani sai sitten sietää loput.

Kadehdin teitä kaikkia, joilla on nelijalkainen lemmikki seurana, niin sisätiloissa mömmöhuumassa hissutellessa, kuin sitten pakottamassa pihalle, kun ei millään itse jaksaisi/viitsisi. Minullakin on aina ennen ollut koira. Vaan ei ole enää. Joudun lähes päivittäin taistelemaan itseni kanssa, etten koiraa enää hanki.

Aika näiden hoitojen kanssa menee siivillä. Laskin juuri, että rinnan osapoistosta tähän päivään on melkein päivälleen kuusi kuukautta. En millään ollut uskoa. Tuntuu kuin siitä leikkauksesta olisi korkeintaan kolme kuukautta.

Päivä kerrallaan on parasta, mitä niiden sytohoitojen kanssa kannattaa yrittää.

Uppe

Uppe | 7.3.2013 klo 12:27:35