Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !
Hei Roxanne ja kiitos tuesta. Kyllä minä tästä selviän, vaikka välillä ahdistus iskeekin, muttei enää niin paljon kuin aikaisemmin. Olen saanut paljon apua myös siitä, että käyn juttelemassa ammattiauttajan luona. Syöpä minussa on gradus III ja stage 2 siis levinnyt vatsaonteloon, paksuun- ja peräsuoleen, molempiin munasarjoihin, kohtuun, maksaan, vatsanpeitteisiin ja palleaan. Leikkauksessa kaikki "syöpäryynit" kirurgin mukaan saatiin pois ja nyt varmaan sen ehkä alan uskoa, koska olen saanut kolme kuukautta syöpävapaata aikaa. Kemoterapia loppui joulukuussa 2012 ja eilen kävin ensimmäisessä kontrollissa ja CA125 oli 10. Onko tämä totta? Kesällä 2012 tuntui, että maailmani kaatuu. Kaiken tämän jälkeen voin sanoa, että toivoa on, vaikka ei aina silta tuntuisikaan. Kiitän lääkäreitä, hoitajia, lääketiedettä ja Jeesusta. Sairastumiseni jälkeen oon tavannut/tutustunut jne ihaniin ihmisiin ja omat läheiseni ovat tulleet rakkaiksi. Voimia toivon kaikille syöpään sairastuneille ja eteenkin sinulle Roxanne. Joskus mietin, että voiko sairastuminen olla ovi johonkin uuteen ja parempaan!!??- Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !Meeri 1959
- Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !vitamiinit