Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !
Kiitos vastauksesta! Toivon sinulle voimia ja jaksamista. Minnuu on auttanut paljon tässä epävarmuuden tilassa se, että olen käynyt ammattiauttajan luona juttelemassa ja sitten aloin kiinnostua vihreästä ruuasta ja liikunnasta. Miekin oon opetellut elämään tätä hetkeä. Suunnitelmia saa ja pitääkin olla, mutta meillä jokaisella immeisellä on oikeastaan vain tämä hetki. Ajottain kun on ollut vaikeeta olen keskittynyt ajattelemään tätä hetkeä, mitä tässä hetkessä kuulen, näen tunnen, mitä ajattelen. Olen opetellut hengittämään. Kerroit, että sinnuu pelottaa, niin varmaan minnuukin pelottais. Toivon, ettei pelko saisi yliotetta, vaan aina silloin, kun pelko iskee, niin löytäisit ihmisen, jolle voisit kertoa peloista ja kas kummaa pelko kaikkoaa, kun siitä puhuu. Ainakin mie oon kokenut näin.Meijän loma meni hienosti. Jaksoin kävellä ja liikkua kohtuullisen hyvin toisten mukana. Meillä oli oikein mukava ja antoisa viikko etelän auringossa, jota kyllä en saanut ottaa. Mie toivon, että siekin pääsisit tyttäresi kanssa etelän lomalle, sit kun hoidot on ohi.
- Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !Meeri 1959
- Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !vitamiinit