Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !

hei roxanne ja kitos vastauksestasi,

minulla näyttäisi jatkuvan ennallaan, vaikka maanantainahan sen taas kuulen kun on hoitopäivä ja kyllä sitä aina jännittää ja kaikkia kolotuksia alkaa ilmaantuun.

Minulla on kyllä sellainen käsitys ettei sinua olisi leikattukkaan, jos eivät näkisi jotain toivoa.Minuahan ei edes meinattu leikata, mutta onneksi hoidot puri ja päästiin leikkaukseen. Minullakin merkkiaine nousi huomattavasti heti leikkauksen jälkeen ja olen kuullut muillakin, voi johtua leikkauksesta. Minulla alkoi kyllä sitten laskeen hoitojen myötä.Kun kerran hoidetaan ,usko hyvään. Onhan täällä sivuilla monia jotka ovat päässeet pitkälle levinneenkin taudin kanssa.Jokaisen syöpä on yksilöllinen, voit omalta osaltasi vaikuttaa parhaiten kun elät elämääsi, pidät itsestäsi huolta. Se on vaikeata kun ahdistaa ja pelko tulevaisuudesta lyö päälle, hae ammattilaisten apua keskusteluun. Usko että keinoja on ja sinun tehtäväsi on pitää itsesi hyvässä kunnossa jotta voidaan hoitaa. Minäkin sain aina neulastaa joka hoidon jälkeen ja hyvin nousi valkosolut, verta sain parikertaa.

Uskotaan hyvään.Ja samalla nautitaan jokaisesta päivästä.Kun sairastuin pelkäsin etten näe tyttäreni vanhojen tansseja. Näin ne ja ne lakkiaisetkin ja kuukausi sitten olin poikani vanhojen tansseissa ja tavoitteena on hänenkin ylioppilasjuhlat. Olin sairastuessani 47 vuotias ja tällä viikolla täytin 50v !!! Aika uskomatonta, mutta totta!

Ihmeitä tapahtuu Suomessa vuonna2013 siitä olen varma ja ei sen tarvitse olla edes ihme, koska lääketiede meillä on huippuluokkaa. Luotetaan siihen. Voi hyvin ajattelen sinua...
riitta47 | 8.3.2013 klo 18:30:43