Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Moikkelis kaikille Kanssa Siskoille !

Hei vitamiinit! kiitos kirjoituksestasi, polkusi tuntuu niin tutulta...Joskus vain sitä pohtii miksi näin kovaa koulua joudumme käymään...Olen samaa mieltä kanssasi että tämä voi olla mahdollisuus johonkin uuteen, mitä se sitten jokaisen kohdalla onkin. Minä olen karsinut pois kaikkea turhaa ja löytänyt myös uusia ihmisiä. Aloitan pian uudessa työssä ja toivon että sen myötä saisin taas rohkeutta elää ja sairaus voisi jäädä taka-alalle. Kuinka usein käyt kontrolleissa? Odotan että pääsisi pois tosta 3 viikon välein elämän nollaamisesta, kun joudun käymään niin usein syöpäpolilla.En jotenkin uskalla suunnitella mitään sen 3 viikon ulkopuolelle...Sinun tarinasi todella antaa uskoa monelle. Ja niitä ihmeitäkin tapahtuu !Lääkärinikin jopa sanoi että näkevät kyllä ihmeitä tapahtuvan. Ja meidän oma kehommehan taistelee kaikkea ylimääräistä vastaan, kunpa vaan osaisimme relata auttaa kehoamme toipumaan. Toivotan sinulle hyvää lomaa!
riitta47 | 15.3.2013 klo 19:23:36