Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeen
Kiitos kovasti Kehäkukka lämpimistä ja kannustavista sanoistasi. Kyllä vimme yö oli jo huomattavasti parempi. Huoletti vain munuaisten kohdalla tuntunut kipu. Sitä pitää nyt tarkkailla, ettei mitään tulehdusta ainakaan jäisi hoitamatta. Kuumetta tosin ei ole kuin ehkä nimeksi.Kyllä minäkin olen yrittänyt lohdutella itseäni, että luustojuttu olisi pelkkää kulumaa, mutta toisaalta ne kohdat ovt niin lähellä leikattua kasvainta. Kipuja minulla on rintarangassa ja kaularangassa ollut jo vuosia ja paljolti päätetyöskentelyn vuoksi. Jännitän siinä lihaksia väärällä tavalla. Toivottavasti pääsen siihen magneettikuvaukseen kuitenkin.
Uskon myös, että lääkärit ovat Sinun luustotilanteesi nähneet niistä TT-kuvista ja samalla sisäelimet tietysti. Miten sädehoidot ovat kohdallasi sujuneet? Oikein hyvää loppukesää Sinulle ja olen myös innokas tapaamaan taas kaikkia jossakin sopivassa välissä, kun säryt eivät ole pahimmillaan! Tsemppiä kaikille!
t. Sipriina
- Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenSipriina
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenSipriina
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenmaaliskuu