Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeen
hei sipriina,mulla on 2 vko ekasta taxosta ja nyt alkaa helpottaa.. en ole ollut väsynyt ollenkaan, alussa oli niitä nivelsärkyjä ja sen jälkeen turvotus(kortisoni) onneks kesti vain 2 vrk heti sen perään ripuli muutamaks päiväks, mutta sitten tuli kasvoille iho-oireita jotka tulehtuivat ja heittivät kuumeen (1,5 viikkoa taxosta) ja ei muuta kuin Jorviin(2 vrk sisälle) sain lääkkeet ja nyt hyvä olo. maanantaina seuraava taxo jos kaikki verikokeet ok.tasan 14 pv ja hiukset alkoivat irtoamaan.luulen että mulla on melkein kaikki sivuoireet mitä vaan voi olla..välillä meinaa huumori loppua kesken mutta aina kun tulee se hyvä hetki niin unohtaa ne huonommat, nyt pidän peukkuja että toisessa ei olisi näin paljon oireita..niin ja se makuaisti lähti samantien ja palailee pikkuhiljaa (jos ei mitään muuta hyvää niin olen päässyt kahvin litkimisestä ja karkinsyönnistä eroon ja ne muutamat liikakilot mitä oli ovat menneet(toistaiseksi) ja peruukkikin on tyylikäs :) -m-
- Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenSipriina
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenmaaliskuu