Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeen

Hei Sipriina! Sinä olet nyt samassa vaiheessa kuin minä olin maaliskuun alussa. Tosi kurjaa, kun Sinulle on tullut noita särkyjä. Itselläni oli myös eka taxon jälkeen inhottavia luusto- ja lihassärkyjä. Tuntui kuin jalkojani olisi revitty. Se tunne oli aika inhottava. Se ei oikeastaan ollut edes kipua, mutta tuntui ainakin yhtä inhottavalta. Otin Panadolia, mutta en varmasti tarpeeksi, koska ne eivät paljoakaan auttaneet. Hyvä puoli oli se, että tuo tila ei kestänyt kauan. Ehkä yhden päivän kovempana ja sitten lievempänä muutamia päiviä. Toka taxosta en saanut kuin ihan lieviä tuntemuksia ja kolmannesta muistaakseni en ollenkaan. Olihan minulla toki varsinkin ekan taxon jälkeen monenlaista oiretta, esim. makujen muutoksia, näppyjä siellä sun täällä, väsymystä ja turvotuksen tunnetta.

Tuosta luustojutusta ajattelisin, että oman mielenrauhasi vuoksi kannattaisi pyytää sitä magneettikuvausta. Uskon vahvasti, että ei ole kyse mistään vakavammasta, vaan ainostaan kulumista. Muistelen, että Sinulla ei ollut edes kovin levinnyt kainaloon tuo syöpä, joten epätodennäköistä olisi sen luustoon leviäminen. Näin ajattelen maalaisjärjellä ja sillä tiedolla mitä olen nyt tässä puolen vuoden aikana saanut.

Itse olen kovasti kysellyt myös sitä luustokartoituksen tarvetta kohdallani, koska minulla oli laajasti levinnyt kainaloon ja syöpäni oli gradus III:sta. Mutta joka puolella ovat sanoneet, ettei ole tarvetta tehdä, koska minulle tehtiin se kokovartalon TT-kuvaus ja siinä näkyy myös luuston tilanne. Kai se on pakko uskoa.

Tuosta lääkityksestä en osaa sanoa. Tuo Temesta voisi olla ihan hyvä kokeilu.

On ilo kuulla, että olet hyvällä mielellä. Se mielenrauha on toki tärkein asia kaiken tämän rumban keskellä. Vielä sen verran että oli kiva tutustua Sinuun ja muihin leideihin siellä terassilla. Otetaan joskus uusiksi.

Voimia Sinulle ja kaikille muillekin sytoputkessa vielä oleville.

Lämmöllä Kehäkukka:))
Kehäkukka | 22.7.2007 klo 22:49:28