Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeen
Huomenta!Tuosta kortisonien lopettamisesta yhtä-äkkiä. Mulle lääkäri on suositellut pikkuhiljaa lopettamista, yksi tabletti kerrallaan. Se ei ole automaattinen käytäntö, vaan siihen mentiin, kun kolme vuotta sitten ekan taxo-kuurin aikan tulin niin kipeäksi. Dexametason-ohjeessahan sanotaan myös, että sitä ei saa lopettaa kerralla isosta annoksesta nollaan. Jutteleppa asiasta, kun saat seuraavan hoidon!
Mulla on nyt 6.päivä edellisestä hoidosta. Lauantai-iltana alkoivat julmetut mahakivut(isatuin toki autossa pitkän päivän) ja sama peli jatkui eilisen. Maha kyllä alkoi sunnuntaiaamuna toimimaan, mutta kouristelut ja särky olivat kovat. Nytkin vielä hyppään vessassa viiden minuutin välein, vielä ei ole ripulilla, mutta siihen suuntaan se on varmasti menossa. NO, huomenna on jo varmaan parempi päivä..
Meillä ei meinaa lähipiiri ymmärtää näitä sivuvaikutuksia. He olettavat, että pahimmat päivät ovat heti hoitojen jälkeen ja tässä vaiheessa mun pitäisi olla jo hyvässä kunnossa. Mutta sehän menee just päin vastoin. Ekat pari-kolme päivää olen hyvässä vireessä(kiitos kortisonin), siivoan ja leivon sekä nyt olen tehnyt niitä savitöitä. Sitten tulee se notkahdus, väsymys, makumuutokset ja päänsäryt sekä mahavaivat. Olen kyllä selittänyt heille tämän jutun, mutta ei se tunnu silti menevän perille.
Sitten on itsellä huono omatunto, kun perhe suunnittelee, että lähdetään viikonloppuna sinne ja tehdään tätä, enkä juuri silloin ole häävissä kunnossa ja kaiki olettavat, että tottahan jo silloin jaksan mukaan, kun hoidot ovat olleet tiistaina..huoh.
No kaksi sytoa ja sitten tauko, tähän perustan tällä hetkellä jaksamiseni!!!
Kehäkukka, TT-kuvauksilla ainakin minun luustoni tilannetta kontrolloidaan. Luustokartasta tehtiin diagnoosi, mutta TT-kertoo ilmeisesti yhtä hyvin tilanteen ja jos jotain sieltä löytyy jatkavat tutkimuksia magneetilla.
Jotain muutakin vielä piti sanoman, mutta pätkii..joten halauksia sitten vaan
Julia
- Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenSipriina
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenjulia
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenmaaliskuu