Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeen
Minullakin oli kova väsymys hoidon jälkeen muutaman päivän kuten aiemmin kirjoitin.Perjantain jalkakivut olivat kyllä kovimmat tämän hoidon aikana. Otin 2 crampitania ja panadolia ja yöksi unilääkkeen.Tänään uskalsin ajaa kuitenkin kaupunkiin vanhempieni luona näyttäytymässä että olen kunnossa hoidoista huolimatta.
Kaupassa käynnin jälkeen minua hengästytti. Olin ostanut vielä yhden laatikollisen mansikoita. Istuin autossa ja popsin niitä muutaman ja jaksoin ajella kotiin. Ei tarvitse pelätä täällä Jyväskylässä että ajelen huonossa kunnossa. Olen sopinut mieheni ja lasten kanssa että joku tulee hakemaan minut jos en jaksa ajaa takaisin. Jätän vain silloin toisen auton kaupunkiin.
Mansikoita ostin jotta hb pysyisi eikä laskisi. Nyt se oli 118. En jotenkin haluaisi enää juoda sitä yrttimehua. Minulla on tähän tietoon vielä yksi syto jäljellä elokuun alussa.
Jotenkin tämä on jännä tunne, että väsyttää ja hengästyttää. Se tekee sen myös joskus yöllä kun herää hiestä märkänä ja lähtee vessaan ja juomaan. Sitten ensi viikolla ja seuraavalla kun on hyvä olo niin ei muistakaan näitä vaivoja.
Ai niin ja on minulla mustikoitakain muutama litra. Äitini 80v oli käynyt niitä ostamassa torilta minulle, että pysyn kunnossa. Näin me olemme äitiemme lapsia vaikka meillä itsellämme on lapsia ja lapsenlapsia.
- Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenSipriina
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenKehäkukka
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenmeikku
- Re: Tunnelmia ekan taxoteren jälkeenmaaliskuu