Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi
Mukava kuulla, että sinulla on mennyt nuin hyvin eka taxon jälkeen. Toivottavasti sama malli jatkuu seuraavillakin kerroilla :)Soittelin tuosta sairaanhoitajan ajasta osastolle ja siellä sanottiin, että ei ole välttämätön ollenkaan jos itsestä siltä tuntuu. Kuulemma lähinnä haavan ja käden liikeratojen tarkastusta ja keskustelua. Nyt täytyy vain soittaa sinne hoitajalle suoraan jos haluan perua ajan. Koska minulla ei ole haavan eikä käden liikkuvuuden kanssa ongelmia, niin ajattelin kyllä perua tuon käynnin. Matkaa on niin vietävästi...säästelen itseäni nuita muita tulevia reissuja varten. Sen siitä saa kun asuu täällä perähikiällä :D
Huomenna tulee siis kaksi viikkoa leikkauksesta ja olo on fyysisesti ihan ok. Henkinen puoli seilailee välillä laidasta laitaan. Patologin lausuntoa odotan edelleen pelon sekaisin tuntein.
Joka päivä löydän itsestäni "uusia syövän oireita", merkkejä levinneisyydestä. Järki sanoo, että tuskin ne ainakaan kaikki tähän liittyvät mutta siitä huolimatta huonona hetkenä tuntuu, että sitä on joka puolella kehoa ja välillä paniikki ja ahdistus saa vallan.
Ulkoillut olen minäkin nyt koirien kanssa jonkun verran. Hihnassa taluttaminen kiellettiin toistaiseksi (etteivät kiskaise vahingossa) mutta pellolla olen juoksuttanut niitä irti. Onneksi ovat sellaisia, että eivät irtaannu minusta kauas. Raitis ilma ja ihana aurinko ovat olleet kyllä mannaa :) Parantaa kummasti niin ruokahalua kuin untakin.
Aurinkoa kaikille ja voimia!
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68
- Re: Nyt on leikkaus ohiDella