Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi
Kiitos taas tytöt vastauksistanne :) Niin, kyllähän leikkaus on varmasti niin iso rasitus elimistölle, että ei ihme jos menee vähän systeemit sekaisin. Viime yönä hikoilin jo onneksi vähän vähemmän.Minullakin on nukahtamislääke kyllä käytössä, mutta se auttaa vain alkuyön uneen, teho ei riitä aamuyöhön asti - aivan kuten Kaisakin totesi. Aikaisemmin olen täällä jo kertonutkin,että sairastan myös masennusta, joten mielialalääkkeetkin ovat tulleet tutuiksi. Pääsin niistä jo kertalleen eroon, mutta saatuani tämän syöpädiagnoosin aloitin uudestaan. Tämän sairauden kanssa on varmaan parempi ottaa kaikki konstit käyttöön. Ei Kaisa mielialalääkkeitä kannata pelätä :) Minäkin olin ensin todella lääkevastainen sairastuttuani vaikeaan masennukseen, enkä olisi halunnut aloittaa niiden syömistä, mutta voin sanoa että minulle niistä on ollut apua - toki terapian ohella.
Uni on kyllä tosiaan tärkeä tekijä toipumisen kannalta, sen huomaa jo yhden vähän paremmin nukutun yö jälkeen, miten mielialakin on heti vähän parempi. Huonosti nukutun yön jälkeen ainakin minulla on heti aamusta asti mieli maassa ja tutiseva olo, eikä ruokakaan tahdo maistua.
Tuosta sairaanhoitajan käynnistä ajattelin vielä soitella osastolle ja kysellä tarkemmin, mutta ehkäpä se tosiaan kannattaa käyttää hyödyksi kun sitä kerran tarjotaan. Lähinnä ajattelin sitä, että jos se on vain kontrollia haavasta ja käden liikkuvuudesta tms. niin niissä minulla ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia.
Mutta olipas taas kerran lohduttavaa kuulla, että omat oireeni ovat muillekin tuttuja. Ilmeisesti siis ihan normaali syöpäläinen olen :D
Leppoisaa lauantaita kaikille ja voimia!
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68