Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi - hikoiluttaa, onko normaalia?
Moikka,taas ekana vastaan :D Joo,mulla oli kans tuota hikoilua,uskon että liittyy kehon muutoksiin,toipumiseen rankasta kokemuksesta.Mulla esim.flunssien ja muiden toipumista vaativien tautien kans on hikoilua paranemisvaiheessa.Nyt on hikoilua sytoista,koska estrogeenituotanto ilmeisesti matalalla,kuukautisia ei enää ole tullut :/
Rauhoittavaa otan minäkin yöksi aina tarvittaessa,lääkäri sanoi,että tässä kohtaa ei merkitystä,vaan tärkeää on saada nukuttua,mikä ollut vaikeaa diagnoosista lähtien.
Leviäminen pelottaa minuakin,oon nyt vissiin monta kertaa toisaalla kertonut,että pelkojeni takia tt-kuva otettiin,samalla katottiin nivusen kookas imusolmuke.
No yllärinä löytyi keuhkopussista kaksi pientä,n.3mm tiivistymää.Moni sanoo,että tuollaista löytyy,kun tutkitaan,vaikka terveitäkin.Mutta kuitenkin asiaa seurataan nyt..hyvä niin,mutta tuntuu että on loputtomassa suossa,kun rintasyövän sai..
Mutta ei synkistellä enempää,täytyy muistaa,että ennusteet on hyvät,kuitenkin.
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohi - hikoiluttaa, onko normaalia?Blackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68