Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi
Heipä hei!Nonii, eli leikkaus meni hyvin, niinkuin pitikin =)
Harmi tietysti, että kainalon löydös tuli yllätyksenä.
Minulla ultrattiin samalla kun otettiin mammografiakin, ja silloin kainalo oli puhdas, mutta heti ensimmäisellä käynnillä kirurgi sanoi, että kainalostakin hyvin luultavasti löytyy syöpäsoluja.
Eli minulle ei ollut niin iso yllätys, kun heräämössä kysyin esimmäisenä, että miten kainalo ja kuulin, että tyhjennys oli tehty.
Punktiolta olen säästynyt, viime viikolla kävin näyttämässä "arvauskeskus" lääkärillä, eikä hänkään katsonut sitä tarpeelliseksi.
Nyt keskiviikona on jälkitarkastus, niin katsotaan onko kirurgi samaa mieltä..mitään muutoksia en ole ainakaan itse edelleenkään havainnut.
Mietin tuota sinun aikaasi sairaanhoitajalle.
Eikö sinulle annettu aikaa leikanneelle kirurgille jälkitarkastukseen?
Sairaanhoitajako katsoo haavat ja sitten syöpälääkärin kanssa suoraan patologin lausunnon kuuleminen?
Luulisi, että hoitoketju on kaikkialla samanlainen.
No, pääasia kuitenkin, että homma etenee =)
Odotan keskiviikon tarkastusta, kun kuuta nousevaa, olisi jo niin kiva tietää koska ja millaiset hoidot alkaa.
Samalla odotan, että tuleeko realismi iskemään hoitejen myötä päähän kuin kuuden tuuman naula, kun olen tähän saakka selvinnyt niin helpolla muiden kokemuksiin verraten.
Se jää nähtäväksi.
Mutta hei, kevättä kohti ollaan menossa =)
Aurinkoa kaikille,
Christin
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68