Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt on leikkaus ohi
Hei Della.Olen itsekin hoidossa Oys:ssa ja sain mukaani osastolta lähtiessäni leikkauskertomuksen. Minullakin oli eri lääkäri kotiuttajana, leikanneen kirurgin tapasin leikkausta seuranneena päivänä ja hän kertoi vielä operaation kulusta.
Minulla oli leikkausta seuraava kontrolli noin 4 viikon kuluttua, sen piti olle operoineelle kirurgille,mutta se olikin kuitenkin eri lääkärille. Tosin tämänkin lääkärin oli aiemmin tavannut, ja sillä käynnillä kontrolloitiin leikkaushaava sekä katsottiin käden liikeradat. Patologin vastaus oli tullut paria viikkoa aiemmin kotiin postissa ,ja myös sitä pystyi lääkäriltä käynnin yhteydessä vielä tarkentamaan.
Minulla ei ollut tuota sairaanhoitajan aikaa ollenkaan, liittyneekö ehkä koko rinnan poistoon?
Minulla on ollut aina sairaalakäynneillä mukana oma muistivihko,johon olen kotona kirjannut mieleentulleita kysymyksiä. Tämän asian ympärillä nämä ajatukset nyt pyörivät ,mutta hoito- ja kontrollikäynneillä ilman muistivihkos olisi moni mieltä askarruttanut asia jäänyt kysymättä.
Minulla on nyt alkanut sytostaatit,ensimmäisen sain viikko sitten.
Kirjoittelehan,miten paraneminen jatkuu.
Tsemppiä, terkuin krsa
- Nyt on leikkaus ohiDella
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohiBlackswan69
- Re: Nyt on leikkaus ohihymy12
- Re: Nyt on leikkaus ohimexita
- Re: Nyt on leikkaus ohiKaisamaria
- Re: Nyt on leikkaus ohiChris68
- Re: Nyt on leikkaus ohikrsa