Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaukseen lähiaikoina
Hei!Minulta poistettiin rinta ja imusolmukkeet elokuun lopussa. Olin sairaalassa kolme päivää, ja dreeni otettiin pois jo siellä, eikä nestettä kertynyt sen jälkeenkään. Minua kehotettiin etukäteen hankkimaan kaarituettomat rintaliivit. Hankin tukevat urheiluliivit, joissa sairaalasta saatu kuituproteesi pysyi hyvin paikallaan. Tosin käytin niitä ja proteesia vain silloin, kun poistuin kotoa. Varsinaisen proteesin yhteydessä saa myös taskulliset rintsikat.
Leikatulla kädellä ei voinut, eikä saanut kantaa mitään painavaa, eikä sillä myöskään voinut heti kurkottaa. Melkeinpä mitä tahansa pystyi kuitenkin tekemään, olihan toinen toimiva käsi. Kannattaa varmaan hankkia kaikki painavat elintarvikkeet ennakkoon.
Osallistun kipututkimukseen, ja ilokseni olen voinut kaikkiin seurantalomakkeisiin ruksata, että ei kipuja. Tuntokin palautui parin kuukauden kuluttua. Tosin takapakkia tuli, kun nyt keväällä jouduin suolistoleikkaukseen. Eli jumppaamista ei saisi lopettaa, sillä se kostautuu heti. Onnekseni kädessä ei ole ollut koko aikana turvotusta, eikä muitakaan ongelmia.
Tsemppiä leikkaukseen..
Tigerlily
- Leikkaukseen lähiaikoinaSipriina
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaSipriina
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaTigerlily
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaLotteliini
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaMeriTuuli
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinathunder
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaMeriTuuli