Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaukseen lähiaikoina
Hei,Minulle tehtiin rintasäästävä leikkaus ja leikkauksen jälkeen olivat pukeneet päälleni sellaisen "topin" joka on vähän niinku ideaaliside putki (vyötäröltä kaulalle), jossa käden reijät leikattuna. Toppi tukee leikattua rintaa ja koko aluetta tasaiseti ja ymmärtääkseni ehkäisee nesteen kerääntymistä leikattuun rintaan. Minä kun olen pienirintainen niin en kaivannut supertukevia rintaliivejä vaan käytin alkuun sitä toppia ja ostin sitten rintaliivit, joissa ei sivusaumaa, kun minun rinnan haava ylettyy sinne rintaliivin kupin sivusaumalle. Sauma painaa vaikka ei olisi kaaritukea.
Jos ei pääse heti apteekkiin, niin voi varata buranaa kotiin valmiiksi. Minä sain sairaalasta reseptillä burana 600mg.
Ja tosiaa kuten joku kirjoitti ne painavat ruokatavarat kannattaa hankkia valmiiksi kotiin.
Siihen vointiinkin on vähän vaikea kommentoida kun toipuminen anestesiasta on niin yksilöllistä samoin kun toisilla on kovia kipuja ja toisilla ei mitään. Leikkauksen laajuus vaikuttaa varmasti niihin kipuihin myöskin.
Voimia leikkaukseen meniöille toipumiseen.
MeriTuuli
- Leikkaukseen lähiaikoinaSipriina
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaSipriina
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaTigerlily
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaLotteliini
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaMeriTuuli
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinathunder
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinaMeriTuuli
- Re: Leikkaukseen lähiaikoinathunder