Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleille
Ihana kuulla sinusta, Irina!Kyllähän siinä kävi niin että teistä kaikista tuli hyvinkin läheisiä kun yhdessä jaoimme kokemuksia - niin hyviä kuin pahojakin. Ja oikeasti, "orpo" kun olen olit minulle kuin äiti. Sen verran jälkiä kyseinen syksy jätti, että "Päivä vain ja hetki kerrallansa" on ehkä liiankin tunteita nostattava laulu! Veneily ja nokipannukahvit taasen nostattavat hymyn huulille... Jokunen vuosi sitten tuli käytyä täälläkin lueskelemassa toisten kohtaloita vaan niin siinä kävi että nykyään avaan sivuston hyvin hyvin harvoin.
Karvaiset lähihoitajat ovat perheessä edelleen huolimatta työnkuvan vaihtumisesta, tällä hetkellä heidän tärkein tehtävänsä on juoksuttaa mammaa jotta kunto pysyy kohdallaan. Lapsista on vielä kolme kotona, ensi syksynä lähtee maailmalle seuraava. Suureksi iloksi ja onneksi tiedän että vaikka maailma kutsuu meillä on vahvaakin vahvempi side joka ei katkea vaikka eteen tulisi mitä.
Vaikka sairastuminen ja hoidot olivat melkoisen rankkoja kokemuksia on plussapuolelle tullut jotain: juuri se suunnaton rakkaus ja läheisyys joka on lujittunut perheen kesken, usko siihen että kaikki järjestyy, tieto siitä että ei saa jättää asioita selvittämättä koska koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu, luottamus siihen että asiat järjestyy tavalla tai toisella...
Kyllähän sitä itse muuttui myöskin. Minä vaihdoin "paperinpyörittäjän" työt osittain pois. Nyt teen paljon työtä mielenterveysongelmaisten sekä vanhusten kanssa - aiemmin se ei olisi tullut pieneen mieleenkään. Myös vapaaehtoistyö monessa muodossa on osa elämääni. Uskomatonta, miten mahtavan olon itselle saa kun voi auttaa toisia joskus hyvinkin pienillä asioilla.
Toivon enkeleitä kaikkien matkalle, niin meidän "vanhojen" soutajien kuin uusienkin. Syysunelmalle lähetän monta lämmintä ajatusta ja vahvasti tiedän, että kaikki menee hyvin! Käyn kurkistelemassa palstoilla josko sinusta kuuluisi jotain.
Nautitaan talven kauneudesta, timanteista hangella ja auringon säteistä puiden lomasta.
Lämmöllä Tintti
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleilleauringonkukkia
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleillemaikkendaali
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleilletintti