Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleille
Hei Anemone, Syysunelma ja muut herriläiset soutajat syksyllä 2006!En ole aikoihin käynyt palstalla ja nyt ilokseni huomasin, että tutut siskot huhuilivat minuakin! Yhdessä soudettiin ja välillä vedettiin vene rantaan, kun lunta tuprutti, jatkettiin hangessa rämpien! Saatin voimia toisiltamme!
Minulle kuuluu ihan hyvää, kolmivuotiskontrolli on alkuvuodesta. Uutta rintaa en ole edes kysellyt, ehkä olen liian vanhakin siihen! Pientä lisäremppaa on tullut, kilpirauhasen vajaatoimintaa ja refluksitautia.
Jälkimmäisen ensioireista pelästyin, että onko keuhkoissa metarin alkua, kun tuntui hengittäessä karvastelua! Keuhkokuvassa ei kuitenkaan näkynyt mitään!
Aapostikka-sisarenikin voi hyvin, hänellä tuli 5v täyteen ja lopettelee Arimidexin käyttöä.
Minäkin olen saanut uuden lapsenlapsen: pikku Vilho täytti juuri vuoden, on aivan ihana päivänsäde! Hän on jo neljäs poika meillä, muut ovat
10v,7v ja 4v.
Surullisena luin sinun tilanteestasi, Syysunelma! Toivon voimia, jaksamista ja valoa uudeessa hoitoputkessasi !
Rakkain lämpimin pakkas-terveisin
Irina
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleilleauringonkukkia
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleilleIrina
- Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleillemaikkendaali