Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleille

Pitkään aikaan en ole käynyt palstoilla, mutta nyt tuntui että on käytävä katsomassa että tuttuja nimiä ei vaan löydy...
Muistan hyvin nokipannukahvit, soutamiset ja sen suuren välittämisen mistä olikin paras mahdollinen apu eteenpäin pääsemiseen. Syksy 2006 ja kevät 2007 ovatkin hyvin sumuisena mielessä.
Suunnattoman surullinen olen, Syysunelma, että sinun putkesi jatkuu. Onneksi naisena emme lannistu vaan eteenpäin pusketaan pää pystyssä ja tarvittaessa hampaat irvessä! Iso kasa lämpimiä ajatuksia ja halauksia sinulle.
Itse olen onnellisessa asemassa, mitään kovin suurta ongelmaa ei ole tullut. Pikkuvikaa löytyy senkin edestä, mutta se ei paljon tunnu - minä kuitenkin elän ja uskoakseni näen kaikki lapseni aikuisena.
Kaikki te soutajat ja nuotiolla istujat olitte äärettömän tärkeitä. Kuitenkin se suuri ja lämmin ajatus minulta lähtee Irinalle; jostain syystä olit kuin minulta puuttuva äiti tai isosisko...
Lämmöllä tintti
tintti | 10.1.2010 klo 23:07:30