Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleille

Kiva kuulla, että voit hyvin! Ja onnittelut korjausleikkauksen johdosta! Mulla kolme vuotis kontrolli tammikuussa ja jospa itsekin ottaisi puheeksi tuon korjausleikkauksen kun hoitojen alkaessa sanottiin, että voidaan ajatella sitä vasta kun kolme vuotta täynnä ja jos ei tauti ole uusinut. Mulla kun tuo kainalotilanne oli huono. Kaikki on vielä ollut ok vaikka muutaman kerran on kuvattu sieltä ja täältä kun ilmaantunut erilaisia vaivoja. Leikatun puolen käsi on köntys, mutta käytän hihaa koko ajan ja nyt en osaisi olla ilman sitä. Mulla vaihdettiin tamofen femariin kun tuli kohtuun muutoksia. Xoladex piikkitys jatkuu kolmen kuukauden välein. Femarin myötä ovat ilmaantuneet luukivut jaloissa, unettomuus on ehkä se pahin, kuumat aallot olivatkin jo heti tamofenin alettua, mieliala muutokset piikityksen jälkeen, mutta eteenpäin mennään. Tätä palstaa olen ajatellut lämmöllä, sellaista tukea mitä saimme toisiltamme ei koskaan unohda.
marraskuu | 25.11.2009 klo 21:43:51