Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu syksyllä -06 putkessa olleille

Tervehdys. Tulee aika harvoin nykyisin käytyä palstalla. Ilahduin, kun minua huhuiltiin. Joulukuussa on 3-vuotiskontrolli, joten jännitys kasvaa taas pikkuhiljaa. Viime keväänä olin korjausleikkauksessa. Sain upean tissin, joka tosi on eri korkeudella luomun kanssa. Jonotan nyt aidon tissin korjaukseen ja haaveilen, että astuisin vielä alasti uimahallin saunaan. Muuten elämä sujuu terveen kirjoissa. Töissä jaksan hyvin, eikä epäilyttäviä oireita ole ollut. Joskus särkee leikattua aluetta, sellaista epämääräistä vihlontaa tai hetkittäistä jomotusta. Ettei vain täysin unohtuisi koko syöpä. Tamofen päivässä pitää vaihdevuodet yllä. Päivisin en juuri oirehdi, mutta yöuni on katkonaista kuumien aaltojen takia. Onneksi osaan ottaa päiväunet töiden jälkeen. Olisi mukava lukea muidenkin -06 hoidettujen kuulumisia! Miten itse jaksat, marraskuu?
lillukka | 24.11.2009 klo 21:40:35