Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Henkisen puolen merkitys syövästä toipumiselle
Oma mielipiteeni on, että kun liikutaan ehkä joskus henkäkin uhkaavien sairauksien keskellä, keskeisintä on tulla sinuiksi oman mörkönsä kanssa. En usko, että aina suinkaan riittää "positiivisen ajattelun oppaat" vaan joudumme pohdiskelemaan elämän perimmäisiä kysymyksiä, joihin vastauksia saa pohtimalla itse elämän tarkoitusta ja sen katoavaisuutta. Henkilökohtaisesti haen vastauksia kristinuskosta - välillä ahkerammin välilla laiskemmin. Olen joskus ollut mukana myös buddhalaisten toiminnassa ja pinnallisesti myös tutustunut heidän uskoonsa. Olen kuitenkin saanut huomata, että minulle henkisyys aukeaa parhaiten tästä oman kansamme historiaan liittyvästä uskosta ja sen symboliikasta. Löydän sieltä yllättäen vastauksia, voimaa, lohtua ja jaksamista.Ja nyt arkisimpiin asioihin, eli kiiruhdan luuston gammakuvaukseen JKL:n Keskussairaalaan! Mukavaa päivää kaikille!
- Re: Henkisen puolen merkitys syövästä toipumisellePäivä kerrallaan
- Re: Henkisen puolen merkitys syövästä toipumiselleKsantippa