Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeisen CEF:in jälkeisiä ajatuksia...

Minä saan myös sääteet (alkavat kahden viikon kuluttua). Lisäksi ja antiestrogeenilääkityksen eli Tamofeenin, joka myöhemmin kuulemma saatetaan vaihta Arimemexiin(vai mikä se nyt olikaan?). Olen 49-vuotias, mutta vaihdevuodet eivät ole vielä alkaaneet.

Jaa... käytännöt vaihtelevat varmaankin eri keskussairaaloissa ja eri onkologeilla lienee erilaiset opit. Tai sitten se riippunnee laboratorioarvoista.

Koska minulla on tämä syöpämarkkeri P-CA 15-3 koholla joudun siis nyt toiseen kertaan kartoitukseen. Jospa se johtuu tästä markkerista, että pistivät heti kartoitukseen? Sillä se oli jo korkeahko, kun hoidot aloitettiin eli 28, mikä voi indikoida metastaaseja. Nyt siis noussut 41:een. Raja-arvoja olen nähnty kaksi eri lähteissä. Toisessa se oli 25 ja toisessa 30. Minua hoidetaan Keski-Suomen Keskussairaalassa.
Ksantippa | 31.10.2007 klo 15:56:12