Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Graduksesta ja levinneisyysasteesta
Hei Sartsa,Onpa mukavaa että joku on näin tarkka:) Olen myös laittanut merkille että ihmiset herkästi sekoittavat graduksen ja levinneisyysasteen, mutta en ole jaksanut näitä käsityksiä oikoa, koska asioissa kuitenkin on jokaisella - itsellänikin - vielä sulattelemista. En suorastaan halua lietsoa mitään pelokkuutta ympärilleni, vaikka minulla siis olikin paikallisesti levinnyt gradus 3 III-asteen syöpä. Olen yrittänyt keskittyä siihen, että saadaan nämä hoidot ensin loppuun, ja sen jälkeen aletaan taistella että saadaan asiallinen ohjelma syövän seuraamiselle - jonka minusta pitäisi olla ehdottamasti yksilöllinen! Onneksi minulla oli leikkauksesta tultaessa luustokartta puhdas, eikä maksankaan toiminnassa ole ollut mitään ongelmia. Siinä mielessä olen aika toiveikas, että tauti on saatu nyt pysäytettyä.
T. Karhutar
- Graduksesta ja levinneisyysasteestaKarhutar
- Sipriina ja KsantippaKarhutar
- Re: Sipriina ja KsantippaKsantippa
- KarhuttarelleEllaM
- Re: EllaMKarhutar
- KarhuttarelleEllaM
- Kiitos "pudotuksesta"peevikki
- Kiitos "pudotuksesta"peevikki
- Re: Kiitos "pudotuksesta"Karhutar
- valintakoepeevikki
- Re: valintakoeKarhutar