Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeisen CEF:in jälkeisiä ajatuksia...

Hei maaliskuu ja muut siskot!
Syövän hoidoista olen toipunut hyvin, mutta henkinen toipuminen on vielä aika pahasti kesken, juuri tuo että uskaltaisi voida hyvin. Aina välillä (ei enää kokoajan) tulee mieleen pelko uusimisesta. Mulle tuli melkoinen ahdistus aika pian hoitojen loputtua, tuntui kuin olisi jotenkin jäänyt tyhjän päälle. Kävin muutaman kerran juttelemassa psykologin kanssa, se kyllä auttoi jäsentämään näitä tunteita.

Heti hoitojen loputtua tuskastutti sekin, kun olisi tehnyt mieli puuhata kaikenlaista ja voimat ei riittänyt kaikkeen. Mutta toi tämä kokemus jotakin hyvääkin, kyllä meidän perhe nyt tekee enemmän kivoja asioita yhdessä, aikaisemmin odotettiin lomaa tai sitä että olisi enemmän rahaa. Ja mieheni on oppinut puhumaan vaikeistakin asioista.

Sain myös tuon tamofen lääkityksen, vaikka olen hormoonien suhteen rajatapaus, er negatiivinen ja pr niukasti positiivinen. Tietysti olen tyytyväinen, että kaikki vähäisetkin oljenkorret käytetään hyväksi.
Sartsa | 1.11.2007 klo 13:47:30