Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeisen CEF:in jälkeisiä ajatuksia...

Hei ja Onnea kun sytot ovat ohi. Minulla on vielä kaksi kestettävänä. Tänään olin onkologilla ja sain myös labratuloksia ja lääkärin mukaan ne ovat nimenomaan viitearvoja. Ca 15-3 ei kaikilla nouse ollenkaan ja sitä seurataankin vain suhteessa omiin arvoihin. Mikä se on sinulla ollut aikaisemmin ? Ohesssa googlesta löytyvää tietoa myös muun kohonneen arvon osalta: "CA 12-5 -pitoisuus on todettu olevan koholla erilaisten ei-pahanlaatuisten sairauksien yhteydessä mm. 50 - 80 %:ssa kroonisista maksasairauksista sekä 15 - 30 %:ssa gynekologisista tulehduksista ja endometrioosissa." Itseäni huolestettuu P-Afos arvo, joka oli noussut yli viitearvojen. Miten teillä muilla, onko afos ollut korkea, vaikka luusto on ollut puhdas ? Lääkärin mukaan sytot saattavat aiheuttaa arvojen nousua. Minulla otettiin luustokartta leikkauksen aikoihin ( kesäkuun lopulla ), joka oli puhdas.
Kaikki nämä poikkeavat tuloksethan meitä huolestuttavat ja ajatukset ovat taas koko ajan tässä syövässä.
Ulkona todella kurja keli, mutta nyt on lähdettävä iltalenkille ja puhdistamaan pää näistä piinaavista ajatuksisita.
Hyvää illan jatkoa kaikille ! terv. hannakaija
hannakaija | 30.10.2007 klo 20:06:45