Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Graduksesta ja levinneisyysasteesta
Hei kaikki!Tänään oli sitten (toivon mukaan) viimeinen syto! Cef-myrkky suonissa ja olo väsyneen pökkelöinen. Tällä kertaa oli pakko tiputtaa leikattuun käteen, kun "terve" käsi oli edellisistä kerroista kipeytynyt pahasti ja oli välillä jo turvoksissa aika lailla. Punainen läiskä keskellä kättä, iho rikki ja kosketusarka. Toiselta puolen löytyikin sitten monta ehjää ja hyvää suonta, toivottavasti ei ole jälkiseurauksia.
Jatkohoitona saan vielä 25 kertaa säteitä, ensimmäinen 22.11. Lisäksi tulee arimedex-hormonihoito, koska osoittauduin post-menopausaaliseksi. Ikähän sitä edellyttääkin, mutta söin vuosia progynova-hormoneja, jotka siirsivät vaihdevuosiani.
Levinneisyystutkimuksia minulle on tehty luustokartoitus ja maksan ultra ja keuhkokuvaus. Kulumien vuoksi minulla on kipuja rintarangassa ja kaularangassa. Nyt tehdään vielä pään tt-kuvaus varmuudeksi, koska kaaduin jaloiltani yhtenä yönä kun nousin sängystä. Itse en epäile, että päästä löytyisi mitään. (tyhjää täynnä) Sinänsä hyvä, että kuvataan, koska migreeni ja muut päänsäryt ovat lähes päivittäisiä. Niitä tosin on ollut lapsesta asti. Todennäköisesti mukana on myös särkylääkepäänsärkyä, eli kierrettä. Täällä Keski-Suomessa sädepuolen hoitajat eivät ainakaan alkuvaiheessa irtisanoudu, joten sädehoidot toteutunevat ajallaan. Se oli helpottava tieto. Minulle jatkohoidot ja levinneisyystutkimukset tehtiin kasvaimeni ison koon (4 cm)vuoksi pääasiassa. Levinnyt oli yhteen imusolmukkeeseen. Gradus oli I (tai aiemmin ilmoitettu II).
Tsemppiä kaikille edessä oleviin hoitoihin!
t. helpottunut Sipriina
- Re: Graduksesta ja levinneisyysasteestaSipriina
- Sipriina ja KsantippaKarhutar
- Re: Sipriina ja KsantippaKsantippa
- KarhuttarelleEllaM
- Re: EllaMKarhutar
- KarhuttarelleEllaM
- Kiitos "pudotuksesta"peevikki
- Kiitos "pudotuksesta"peevikki
- Re: Kiitos "pudotuksesta"Karhutar
- valintakoepeevikki
- Re: valintakoeKarhutar