Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnat juuri poistettu - onko kukaan valinnut jälkihoitoa yksityisellä sektorilla?

Hei,

Olen nyt siis ollut sekä yksityisellä että julkisella. Yksityisellä suosittelivat minun
agressiiviseen syöpään ns. taxotere+xyloda
hoitoa joka puree paremmin agressiiviseen syöpään
ns. kombi hoitona. (käytösä muualla maailmalla, varsinkin Her2 negatiivisiin tauteihin, kuten mulla)

Otin asian tänään puheeksi HUS:illa ja he katsovat jos voivat tarjota minulle ko. hoitoa.
Saan tietää sen keskiviikkona.
(Trial tuosta lääkekombinaatiosta on kuulemma juuri HUS:ssa ohi, eikä siihen pääse enää mukaan. Muualla maailmassa tuo ko. hoito on
antanut 20-30% parempaa vastetta.) Internetistä löytyy tietoa ko. kombinaatiohoidosta.
Hakusanaksi: taxotere + xyloda

Olin avoin ja sanoin että haluan ko. hoidon koska minun tilanteessani se olisi paras olemassa oleva vaihtoehto. Katsotaan mitä vastaavat keskiviikkona. En siis ole vielä päättänyt kummalle menen. riippuu HUS:in vastauksesta.
Parasta hoitoa otan joka tapauksessa, tuli se sitten mistä tuli.

Muuta: Löysin eilen solisluun yläpuolelta paisuneen rauhasen. Näytin sitä tänään lääkärille ja hän ei uskonut sen olavan suöpää kun oli niin pehmeä. Hermot tässä kyllä on menossa, kun leikkauksestakin on jo 3 viikkoa. Ja tiedän sairauden olevan agressiivinen.

Luunkartoitukseen pääsen tiistaina - 4 pv odotusta.
CT:hen pääsen nyt keskiviikona - 5 pv odotusta.

Lääkäri tilasi minulle psykiatrinkin, mutta sain sen vasta lokakuulle!!! Haloo.

Olin kuulemma ns. haastava asiakas kaikkine kysymyksineni ja tutkimuspapareinene...
Noh, minkäs sitä luonteelleen tekee.

Elämä menee menojaan, mutta epävarmuutta en usko koskaan oppivani.

Yksityisiä hoitoja saa mm. Eiran sairaalassa ja Diakor:ssa. Helsingissä kummatkin.

Muuten: Ikuisena skeptikkona, tilasin vielä Her1+ -reseptori testin itse. Jos se on positiivinen niin siihen on olemassa ns. lapitidi lääke (USA:ssa ja muualla Euroopassa, ei vielä Suomessa - saa yksityisiltä..)

Terv.Kevytrintainen

Kerron sitten mitä HUS sanoo ja mihin tuloksen päädyn.
kevytrintainen_39 | 13.7.2007 klo 17:25:33