Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnat juuri poistettu - onko kukaan valinnut jälkihoitoa yksityisellä sektorilla?

Hei,

Kävin itse alkuvuodesta yksityisellä lääkäriasemalla ultraäänessä, koska epäilin vahvasti jonkin olevan pielessä. Mammografiaa minulle ei tarvinnutkaan tehdä. Olin käynyt samalla lääkäriasemalla ennenkin rintatutkimuksessa, joten luotin heidän ammattitaitoonsa. Röntgenlääkäri sanoi, että jotain outoa rinnassa on ja hän otti ohutneulanäytteen. Sanoi koko ajan, että ei näytä ollenkaan huolestuttavalta, varmaankin vain jokin tiehyttulehdus ja paukkasi ovesta ulos! Viikon päästä sain soiton lääkäriltä, että pahanlaatuinen löydös ja leikkauksessa paljastui 4 cm agressiivinen kasvain! Että se siitä luottamuksesta yksityisen puolen lääkäreiden ammattitaitoon. Joko lääkäri ei tosiaan osannut tulkita löydöksen laatua, tai sitten hän suorastaan valehteli minulle rauhoitellakseen minua! Yleislääkärikin vain töksäytti tulokset minulle puhelimessa ja kun olin siellä käymässä, niin en saanut mitään kättä pidempää sen suhteen, että mitä tulee tapahtumaan siitä eteenpäin, keneen voisin ottaa yhteyttä saadakseni tukea tai mitään muutakaan. Itse olin aivan shokissa ja hän käski vain syödä hyvin ja odottaa kutsua leikkaukseen. Hoh hoijaa! Onneksi minulla on aivan loistava onkologi (Hämeenlinnan keskussairaala) johon luotan täysin. Hän on perustellut hyvin määrämänsä hoidot ja olen kyllä varma, että saan parasta mahdollista hoitoa. En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut hoitoja tai hänen ammattitaitoaan.

t. Julma-Kumma
Julma-Kumma | 8.7.2007 klo 16:22:55