Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnat juuri poistettu - onko kukaan valinnut jälkihoitoa yksityisellä sektorilla?

muista nyt kuitenkin, että Suomessa on lähes maailman parhaat syöpähoidot ja näinollen myös tulokset. Luota vaan lääkäreihin, he kyllä tietävät mitä tekevät. Jokaisen potilaan tapaus käsitellään yksilönä. Palaverissa on mukana lääkärit, niin kirurgit kuin syöpälääkaritkin, batologit, syöpähoitajat jne.. siis tiimi on melkoinen, mikä päättää mikä on paras hoito kenellekkin syöpätapauksesta riippuen. Miten on yksityisellä puolella, onko siellä vaan yksi joka päättää ja toimii??
Se on kuitenkin jokaisen oma päätös missä haluaa hoidattaa itsensä, ja niin se pitää ollakkin. Jos koet yksityisen paremmaksi niin mene ihmeessä. Itse olin julkisella puolella ja olen erittäin tyytyväinen. Sain hyvän hoidon ja nopeasti, siitä kun löysin pattini, kahden viikon päästä oli jo leikattu. minut leikattiin Raumalla ja hoidot sain Porissa . Molemmissa hoitohenkilökunta aivan ihanaa. Ei muuta kuin tsemppiä päätökseesi. Lilja
lilja | 7.7.2007 klo 22:14:06