Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnat juuri poistettu - onko kukaan valinnut jälkihoitoa yksityisellä sektorilla?

Mä olen mennyt aikoinani tutkimuksiin yksityisen puolen kautta. Patin löydettyäni tilasin paikalliselta yksityiseltä klinikalta ajan ja pääsin heti seuraavana päivänä jo mammografiaan, uä:een ja paksuneulanäytteeseen. JOten sain radiologin lausunnon tasan viikko patin löytymisen jälkeen. Sitten sain radiologilta lähetteen keskussairaalaan ja sillä tiellä olen. Ja tyytyväisenä.
Hoidot on ensiluokkaisia ja ajanmukaisia, se me kaikki tiedetään. Plastiikkakirurgia -jälkihoitoa olen sitten miettinyt, että jos jono sairaalassa on tolkuttoman pitkä, saatan kääntyä taas yksityissektorin puoleen, mikäli vakuutus kattaa leikkauskulut. Plastiikkakirurgisesti voi toki sitten teettää muutakin ja saa ne siinä samalla.... tässä tilanteessa olen ihan vapaasti antanut itselleni luvan olla myös turhamainen. Tämän jälkeen mä haluan itselleni nätit rinnat ja vähän muuta ylimääräistä pois siinä samalla. Saapahan tästäkin taudista jotain positiivista kroppaansa.
tella
tella | 8.7.2007 klo 12:38:11