Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnat juuri poistettu - onko kukaan valinnut jälkihoitoa yksityisellä sektorilla?

Hei.
Olen pahoillani sisaresi poismenon johdosta. Meistä ei kukaan tiedä olisiko hän selvinnyt vaikka olisi saanut mitä hoitoja. Muista, että sinä ja siskosi olette kuitenkin eri henkilöt, mikä hoito sopi hänelle, ei välttämättä sovi sinulle ja toisin päin. Muista myös, että Suomessa kuitenkin yli 80 % rintasyöpäpotilaista paranee ja epäilen, että siitä on murto-osa jos sitäkään ollut yksityisellä puolella hoidoissa. Kenellä siihen edes olisi varaa?????
Ja Amerikassa, johon tunnut vertaavan epäilen, ettei asiat ole yhtään paremmin. Myös siellä kuollaan rintasyöpään. Mieheni serkku on syöpä-alan tohtori ja lentelee jatkuvasti maailmalla konferensseissa. Niin, että kyllä se tieto kulkee ja hoidot kehittyy myös täällä Suomessa. Jos sinulla on varaa mennä yksityiselle, niin toivon, että voit saada hoidon mitä haluat ja toivon, että se myös tehoaa. Oman syöpäni totesi yksityislääkäri ja sen jälkeen olen ollut luottavainen julkisella puolella saamaani hoitoon, niin kuin jo edellä olen kertonut. Ei muuta kuin tsemppiä ja voimia, niitä sinä tarvitset teet sitten minkä ratkaisun tahansa.
lilja | 8.7.2007 klo 22:12:47